Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega!

Met NLZIET kijk je via internet naar Nederlandse tv-programma’s, films en series. Als onderdeel van het supportteam bied je ondersteuning aan de kijkers van hèt streamingplatform van Nederland (dat vinden we zelf tenminste).


Wij werken in een klein hecht, informeel bedrijf waar iedereen elkaar kent en we (als een team) enthousiast en pragmatisch van NLZIET een groot succes maken. NLZIET is een platte organisatie, waar ieder in zijn of haar rol veel vrijheid, maar ook veel verantwoordelijkheid krijgt. Ons kleinschalige supportteam in Hilversum is op zoek naar een enthousiaste en gedreven: Klantenservice/webcare medewerker.


Nadat de Covid-maatregelen voorbij zijn, zal je op tenminste 3 (vaste) dagen in de week op ons geheel vernieuwde kantoor in Hilversum werken. De overige dagen kun je naar eigen behoefte thuis of op kantoor werken.


Functieomschrijving:

Je vormt de (online) oren en ogen van NLZIET en bent het aanspreekpunt voor onze abonnees. Je verzorgt alle klantenservice werkzaamheden binnen NLZIET en behandelt cases zowel via social media, telefoon als per e-mail. Je bent in staat om iedereen op een snelle en klantvriendelijke manier te helpen. Daarnaast ben je een belangrijke schakel tussen onze abonnees en de productontwikkeling van NLZIET. Je hebt contact met de tv-zenders, onze app-ontwikkelaars en andere technische partijen. Kortom: je bent een spin in het web!


Dit ga je doen:

  • Je handelt cases af vanuit onze klantenservicesystemen en beantwoordt zo vragen via social media, e-mail, telefoon, chat, onze website en apps;
  • Kennis (opdoen en) delen via de kennisbank, zodat alle binnenkomende tickets zowel door jou als door andere klantenservicemedewerkers zo efficiënt mogelijk afgehandeld kunnen worden;
  • Je monitort, analyseert en evalueert issues die er spelen en kaart deze aan bij het team, technische partijen en andere stakeholders;
  • Je identificeert de influencers van onze social media en bedenkt hoe wij hen het beste kunnen activeren.


Je beschikt minimaal over:

  • Een afgeronde mbo-opleiding;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve- en luistervaardigheden;
  • Goed inlevingsvermogen en je bent stressbestendig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een vereiste;
  • Ervaring met webcare is een pré;
  • Vierkante ogen, je wilt geen televisieprogramma missen;
  • Een kleine telefoonverslaving, je slaapt met je telefoon onder je kussen en bent op de hoogte van het nieuws(te) in medialand;
  • Interesse in apps en technische gadgets;
  • Goed gevoel voor humor en je weet je mannetje te staan in een jong en ambitieus team;
  • De wil om alles van NLZIET te weten te komen en jouw ervaringen te delen met het team.


NLZIET biedt jou het volgende:

  • Uitdagend werk in een dynamische werkomgeving met veel vrijheid;
  • Salaris, reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • Werken binnen een gedreven team met de mogelijkheid jezelf te zijn.
  • Informele startup sfeer en cultuur
  • Je krijgt je eigen hardware
  • 27 vakantiedagen (op basis van 40 uur per week)


Wij hechten waarde aan:

  • iemand die zowel in teamverband als zelfstandig kan werken
  • jouw interesse in televisieprogramma’s en
  • jouw drijfveer om onze klanten altijd van de beste service te voorzien!


Ben jij die collegiale en enthousiaste klantenservicemedewerker die ons team gaat versterken? Aarzel niet en solliciteer direct, stuur je mail met motivatie en cv naar Frans Hoeijmans.



Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.